Politika povrata novca i povrata robe

Naša politika povrata i povrata novca traje 15 dana. Ako je prošlo više od 15 dana od vaše kupnje, nažalost ne možemo vam ponuditi potpuni povrat novca ili zamjenu.

Da bi povrat bio moguć, artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.

Nekoliko vrsta proizvoda izuzeto je od povrata. Pokvarljiva roba poput hrane, cvijeća, novina ili časopisa ne može se vratiti. Također ne prihvaćamo proizvode koji su intimne ili higijenske prirode, opasne tvari ili zapaljive tekućine ili plinove.

Dodatni proizvodi koji se ne mogu vratiti:

  • Poklon bonovi
  • Kupljene radionice
  • Hranjive stvari (med, čokolade…)

Za dovršetak povrata potreban je račun ili dokaz o kupnji.

Molimo vas da ne šaljete svoju kupnju natrag proizvođaču.

Situacije u kojima se odobrava samo djelomični povrat:

  • Ako vidimo da je naš proizvod namjerno oštečen
  • Svaki artikl koji nije u originalnom stanju, oštećen je ili mu nedostaju dijelovi iz razloga koji nisu naša pogreška
  • Svaki artikl vraćen nakon više od 15 dana od dostave

Povrat novca

Nakon što primimo i pregledamo vaš vraćeni artikl, poslat ćemo vam e-mail kako bismo vas obavijestili da smo ga zaprimili. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata.

Ako je povrat odobren, iznos će biti obrađen i automatski vraćen na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja u roku od nekoliko dana.

Kašnjenja ili nedostajući povrati

Ako još niste primili povrat novca, najprije ponovno provjerite svoj bankovni račun.

Zatim kontaktirajte izdavatelja kreditne kartice — može proći neko vrijeme prije nego što povrat bude službeno evidentiran.

Sljedeći korak je kontaktirati svoju banku. Često postoji vrijeme obrade prije nego što se povrat prikaže.

Ako ste sve ovo učinili, a još uvijek niste primili povrat, kontaktirajte nas na domisobrt.hr


Artikli na sniženju

Samo artikli po redovnoj cijeni mogu se vratiti. Artikli kupljeni na sniženju ne mogu se vratiti.


Zamjene

Proizvode mijenjamo samo ako su neispravni ili oštećeni. Ako trebate zamijeniti artikl za isti, pošaljite nam e-mail na {email adress} i pošaljite proizvod na adresu: Ivana Perkovca 7, Samobor 10430.


Pokloni

Ako je artikl bio označen kao poklon prilikom kupnje i poslan izravno Vama, primit ćete poklon bon u vrijednosti povrata. Kada zaprimimo vraćeni artikl, poklon bon će vam biti poslan poštom.

Ako artikl nije bio označen kao poklon prilikom kupnje ili je darovatelj imao narudžbu poslane na svoju adresu, povrat ćemo poslati darovatelju i on će saznati za vaš povrat.


Povrat pošiljke

Kako biste vratili svoj proizvod, trebate ga poslati na adresu: Ivana Perkovca 7, Samobor 10430.

Bit ćete odgovorni za plaćanje vlastitih troškova dostave pri vraćanju artikla. Troškovi dostave nisu povratni. Ako primite povrat, trošak dostave bit će odbijen od povrata.

Ovisno o tome gdje živite, vrijeme potrebno da zamijenjeni proizvod stigne do vas može varirati.

Ako vraćate skuplji artikl, razmislite o korištenju usluge dostave s mogućnošću praćenja ili kupnji osiguranja pošiljke. Ne jamčimo da ćemo primiti vaš vraćeni artikl.


Trebate pomoć?

Za pitanja vezana uz povrate i povrat novca kontaktirajte nas na: domisobrt@gmail.com .